wtorek, 21 lutego 2012

Słoneczny Poranek

Witam serdecznie. Dziś w Częstochowie świeci piękne słońce i jest nawet ciepło!!! Już nie mogę się doczekać wiosny. Szafa mi się nie domyka się gdyż jest przepełniona nowymi ciuszkami naszykowanymi właśnie na ciepłe dni a tu ciągle zima ;( Nie lubię tej pory roku. Mam już wiele ciekawych planów i nie mogę się doczekać.
Po pierwsze:
 Co roku jak nadchodzą ciepłe dni jeżdżę również po giełdach z towarem co sprawia mi przyjemność. Zawsze sprzedaż na świeżym powietrzu jest lepsza od tej sklepowej. 
Po drugie:
 Ogromną frajdą jest dla mnie jazda ze starszą córką na rolkach. Dzięki czemu trzymam formę. 
Po trzecie:
 Już powoli planuje święta wielkanocne(jest to dla mnie ważniejsze święto niż wigilia)
Po czwarte:
 Planuje powoli wakacje.Chce w tym roku wyjechać nad morze Bałtyckie. Rok temu byliśmy z dziećmi w Ustce ale nasza Oliwia miała zaledwie 2 miesiące i człowiek nie mógł sobie za wiele pozwolić teraz jest już starsza i bez problemu będziemy mogli odpoczywać na plaży. Wyjść z dziewczynami na obiad lub kolację.Może macie jakieś propozycje do miejscowości??? Gdzie jest fajnie!!! 
A po piąte:
 Kocham kolory.Zieleń, kwitnące wiaty itd.


CHCE JUŻ WIOSNĘ :) 


Zapraszam do mnie na szafa.pl :
Dagusia205





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz